I'm alive

I helgen har jag gjort detta. Körde sista rycket med gymnasiearbetet med Sanna och Agnes på fredagen. Klart och inskickat. Har även jobbat och det var värsta dagen någonsin, var sjukt mycket folk och jag var helt död efter det.

Hälsade på och kramade om min fina bästa vän också som jag inte har träffat på länge. men det ska det bli ändringar på. <3 
Umgåtts med Simon också och vi var duktiga och pluggade hela söndagen i princip. Så då fick jag klart ett till arbete. Har en sjuk motivation för skolan just nu. Försöker att göra så mycket saker så möjligt så jag inte tänker för mycket på allt som hänt på senaste tiden.... 


Gav detta till världens bästa 




Lyxade till det med banan och nutella för att orka plugga.

Bara för att jag vill ha den här halsduken.. 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: