Magi

Var i Umeå i helgen och lirade lite plast. Bästa pappa köpte även en ny klubba åt mig, tack ❤️ Råkade visst bli ett byte av märke också, vilket inte var tänkt så. Men hittade ingen Salming klubba som jag connectade med tyvärr. En som jobbade på klubbhuset tipsade dock om en klubba från Zone så jag provade den lite i butiken och det är sjukt hur underbar den var, allt kändes rätt från början. Vilket resulterade i att det blev den klubban. 
 
Premiärspelade med nya klubban på lördagkväll och redan på uppvärmningen kände jag av att jag bytt klubba då uppvärmningen gick mycket bättre än vad det brukar. Nu är det bara att tagga inför seriepremiären i oktober 👊🏻
 
 
Snygg bild från sista matchen i lördags, or not. Men bjuder på den! 




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: