Lite nytt

Här kommer lite new in. Igår kom mitt paket från Nelly, ett par boots och den rosa tröjan. Passade på att inviga dem idag. Skorna är egentligen för stora, men har lagt in inlägg i dem för orkar inte skicka tillbaka dem. Så sjukt snygga :) 

Igår köpte jag även Solo och Shape Up, två tidningar som jag rekommenderar varmt. Man finner mycket inspiration i båda tidningarna samt att man får otroligt mycket motivation till saker och ting och även tips och idéer. I solo följde det även med tre eyeliners, provade ena idag och den var riktig bra :)

Hade en lång håltimma idag och gick på stan en sväng med Sanna och Agnes. Passade på att köpa en ny mascara (så mamma slipper bli sur för att snottar hennes) ;) Provsde Sensai som jag haft på mig igår och idag, lånade av mamma och tyckte att den fungerade bra. Även lätt att ta bort mascaran då man bara behöver tvätta i 38 gradigt vatten. Enkelt och smidigt, extra bra för mig som är känslig mot borttagningsmedel. Rekommenderar denna mascara starkt! 











O
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Omg du är så snygg !
jag bara älskar dina toppar ! <3

Svar: Asså åh tack vad glad jag blir! <3
moahelanatten.blogg.se

2014-09-02 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: