Några kilo lättare

Gjorde bort provet idag. Tog hela 2h och 5 min att skriva klart det. Fick skavsår av pennan och kramp i handen av allt skrivande. Men blev iaf 7 stycken A4 papper skrivna så helt dåligt borde det inte ha gått iaf. Nu kan jag släppa det iaf, dags att börja fokusera på biologin istället som är nästa vecka. Nu kör vi! 

For och tränade innebandy idag trots min jävliga förkylning. Gick rätt bra förutom att jag hostade lungorna av mig, men träningen gick bra för mig och jag är nöjd. Behövde det här. Har rätt mycket jag måste göra nu framöver så varje träningstillfälle är uppskattat för att få slippa all stress och så för en stund. 



Min fina fina vovve <3

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: