Be Patient

Känner mig på otroligt dåligt humör idag. Fick sån sjuk huvudvärk igår när jag skulle sova, så låg och vred och vände mig och kunde inte sova trots att jag var sjukt trött. Var tvungen att gå upp och ta en alvedon. Somnade vi halv ett kanske och gick och la mig 22.15 typ...
 
Ska dock bli skönt att fara och kötta på gymmet senare idag med mamma, har inte kunnat vara där på sjukt länge, har verkligen saknat gymmet. Men nu jävlar börjar bli frisk. Så nu är det bara att börja ta sig tid för gymmet igen. Vi får se vad jag kan köra idag dock, har problem med ryggen och det blev inte bättre av att jag gjorde en vurpa igår när jag skyndade mig till träningen efter jobbet... Funderar på att fixa ett rehab schema av vår sjukgymnast från innebandyn, behövs verkligen. Får se om jag far på hockeyn idag eller inte, beror på hur mycket plugg jag hinner få gjort efter skolan fram till mamma slutar. Annars blir det väl inte så mycket mer gjort idag. 
 
Work Hard, Be Patient, Get Results  Most people think results will happen overnight. Be consistent and results will come.  http://www.gymaholic.co/motivation
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: