Work day number 2

For och körde ett intervallpass klockan 11.00 igår, vi var fyra på träningen med mig och utan tränare men vi körde på bra, intervaller 2 min vila 1 min x10 blev det. Sen skulle jag egentligen åkt och hälsat på min moster med syster yster. Men 5 minuter innan jag skulle fara fick jag ett samtal om att jag behövdes på jobbet, så det blev att jobba från 13.20-16.40. Skjutsade sen mamma och pappa till flygplatsen med Linnéa. Efter det for vi hem, pluggade matte och sen gjorde syster mig middag, lax, potatis och löksås. Rikigt gott var det, sen vid 20.00 så kollade vi på gladiatorerna. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska gå. Ska åka in och jobba, börjar 12.00. Känns riktigt härligt att komma igång med att jobba igen, ska bli så najs att få lön nästa månad. Finns så otroligt mycket som jag vill ha, så extra pengar sitter inte helt fel. Efter jobbet ska jag möta upp Pia för att sen fara hem till mig och plugga matte. Tråkigt men det behövs tyvärr. Lär väl inte göra så mycket mer idag än jobb och plugg men jag får stå ut. Är trots allt inte alls länge kvar till sommarlov! 
 
Kommer inte vara aktiv på bloggen alls de kommande dagarna då jag kommer plugga matte hela måndagen och tisdagen (förutom när jag ska på träningarna då). Har även en svenska redovisning på torsdag, så hela onsdagen kommer väl gå åt till att förbereda den men ska även unna mig att pressa in ett CxWorx pass då. Slutar trots allt 12.10 på onsdagar så ska nog hinna med båda sakerna. 
 
Haha tyyyp jag. Galen i att köpa kläder, väskor, nagelack o.s.v ;) 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: