Lördag och söndag

Igår när jag satt och pluggade fick jag ett sms av chefen som undrade om jag kunde komma in på en gång och jobba. Så då var det bara att stresspacka, byta kläder och åka in. 13.25-16.50. Gick riktigt bra faktiskt, bra personal och söta kunder gjorde min dag. Sen efter det var det bara att dra till Luleå Energi Arena för att jobba på idrottsgalan från 17.30-20.00. Direkt efter det skjutsade pappa, mig, Agnes och Sanna till Sanna där kvällen och natten skulle spenderas. Vi gjorde oss lite mat, snackade, skrattade och kollade på ESC, vi gick och la oss vid halv två ungefär. 
 
Idag på morgonen gjorde jag och Sanna amerikanska pannkakor i väntan på att Agnes skulle vakna. Sen hann vi snacka och spela monopol (jag och Sanna lämnade WO). Vid 14.45 kom mamma och jag övningskörde in till stan. Gick och köpte mig ett nagellack och nu sitter jag och väntar på att cyklingen ska börja 16.00, pågår i 45 min och direkt efter det ska jag köra CxWorx i 30 minuter. När man inte kan vara med på intervallträningen pågrund av benhinnorna så tränar man det man kan.... Ikväll ska jag nog plugga, kanske måla om naglarna om jag orkar och FaceTime:a med älsklingen. Kanske blir ett avsnitt av någon serie, vi får se. 
 
Ingen passande bild men har lite bildbrist..


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: