Lång ledighet

Har varit otroligt skönt med extra lång ledighet. Har nästan hunnit glömma bort vad jag gjort under veckan. Jag har hunnit med att träna på gymmet (som alltid), cyklat, hälsat på mormor, varit på spa med mamma & syster, hälsat på några på Valborg, varit på stan och bio med Sanna & Agnes. Vi såg The Other Woman, och fyfan så bra den var, 5 av 5 stjärnor helt klart! Firade pappa som fyllde år i fredags. Bästa pappa <3 Även haft filmkväll med syster yster och sleepover hos henne, tävlat med kaninerna, joggat, pluggat matte några timmar, pratat med älsklingen, varit på lagmöte, målat naglarna och kapat av dem ;), köpt 2 kjolar och sett på filmer & serier. Vet inte om jag har glömt något nu men då får det va ;) 
 
 
 
Jag i fredags 
 
NHL lir med syster, där jag förövrigt vann! ;) ;) 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: