Fridaaay

Har redan hunnit med mycket denna fredag. Vaknade 07.00 av att älsklingen ringde, pratade med honom ett tag innan jag klev upp för att laga lite frukost. Blev Amerikanska pannkakor, sjukt gott var det! Sen passade jag på att städa mitt rum, dammsög, dammtorkat lite lätt och gjorde så det såg hemtrevligt ut. Hann även plugga kemi innan det var dags att gå till bussen för att åka till gymmet. Vill egentligen cykla men de har lovat regn senare på eftermiddagen så skippade det :( ville verkligen cykla. 

Nu sitter jag och väntar på att CxWorxen ska börja klockan 11.00. Efter det ska jag snabbt duscha och fixa mig för at hinna ett snabbt ärende innan kemilektionen som börjar 12.25. Efter skolan ska jag stanna och plugga en stund innan min körlektion som börjar 14.30.  

Vad som händer ikväll har jag ingen aning, kanske blir en liten myskväll med mamma, typ måla hennes naglar, massera henne, se film och spela yatzy. Sådana kvällar behövs också, med tanke på att jag annars inte gör så mycket med familjen och pappa är borta idag. Ska även plugga matte och kemi ikväll hade jag tänkt.  

Jag och mina två fina vänner igår <3

Bjussar på denna morgonbild. Hade inte fixat mig eller nå, nattkläder och slarvigt uppsatt hår. Skitigt också men orkade inte duscha innan gymmet så. Deal with it ;) men ni måste ju ändå hålla med om att mitt fina förkläde från Dalarna är rätt charmigt ändå :*

Min onyttiga frukost imorse... Tur jag tränar mycket iaf ;)

Såhär sitter jag just nu utanför salen och väntar på att bli insläppt. 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: