En vanlig dag

Ännu en måndag avklarad. Har varit på LTU hela förmiddagen och sen for jag till skolan för ett mattepass. Efter det for jag till syster yster och chillade där en stund innan det blev att spontat dra ut och lira lite fotboll 1 h med några stycken. Riktigt kul var det faktiskt, har börjat gilla fotboll igen :) Sen var det intervall träning med laget som gällde, fyfan vad ringelrostig jag känner mig. Men det gick helt okej ändå, kommer sova gott inatt. Känns härligt med att börja försäsongen även om det är jobbigt, är så sjukt taggad på att förbättras! Nu ska jag läsa igenom engelska häftet inför nationella imorgon och sen ska jag plugga lite matte. Om jag hinner och orkar ska jag se antingen The Vampire Diaries eller Prison Break men vi får se. 
 
Från fysiken förra veckan. Har fått en crush på att använda markeringspennor när jag skriver anteckningar. Tycker det är roligare med lite färg, haha ;) Och ja jag pallar inte skriva fint och ordentligt. 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: