Wonderful Friday

Startade denna fredag med att sätta mig ner och plugga kemi 08.00-09.30. Efter det hann jag även se en film innan det var dags att dra sig mot skolan för en lektion som vanligt. Efter skolan gick på stan med Sanna och Agnes. Jag köpte mig en ny somrig kjol samt en flytande svart kajal. Efter att alla hade gjort sina ärenden for vi förbi Wayne's Coffee för att ta det lugnt och sitta och snacka om lite allt möjligt. Sen for jag hem för att vara med Maria en liten stund och gosa med hennes kaninbebisar, sååå mysigt var det <3 Har även hunnit vara ut med vovvsen också, blev en 30 minuters promenad.
 
Ska följa med mamma en sväng och hälsa på några. Får se hur länge det blir, men en stund iaf. Vad som händer sen resten av fredagen återstår att se. Kanske lite plugg, filmtittande eller serietittande. 
 
Dagens klädsel
 
Bjussar på denna "charmiga" bild ;)
 
Min nya kjol :)
 
Cindy & Lyra 
 
 
 
1 kommentarer
Postat av: linnea

snygg outfit! :D:D:D

2014-03-30 @ 21:26:20
URL: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: