Helgen

Fredag: 
Bestod av en lektion i form av kemi från 12.25-13.40. Direkt efter det kom mamma och hämtade mig från skolan och vi for direkt in till stan. Där köpte mamma 1 jacka, 1 klänning, 3 linnen & 3 par jeans till mig. Tack bästa mamma<3 Själv betalade jag för ett par skor. (Bilder kommer upp antingen idag eller imorgon). 
 
 
 
Lördag: 
Vaknade jag 07.45 och satt mig ner och pluggade lite fysik. Sen vid 10 övningskörde jag in till stan för att möta upp min syster och köra bodypump från 10.35-11.20. Det var verkligen sjukt tungt, men ett riktigt bra pass! Kommer lätt köra bodypump fler gånger. Efter det for vi snabbt hem till Linnéas lägenhet för att duscha och sen bege oss till salongen där hon klippte och slingade mitt hår. Projekt blont är igång! När vi var klara med det tog vi oss en promenad till Coop arena för att se Luleå Hockey krossa Växjö, blev 5-4 till Luleå! 
På kvällen såg jag gladiatorerna med mamma och pappa sen så pratade jag med älsklingen fram tills jag skulle sova. 
 
 
 
 
Söndag: 
Vaknade jag 06.15 och kunde såklart inte somna om som vanligt. Så då klev jag upp och pluggade fysik 1,5 h innan mamma kom ner och vi spelade lite yatzy. Vid 09.00 såg jag att Zara hade fått in min älskade jacka i rätt storlek, har velat ha den hur länge som helst men den har hunnit ta slut hela tiden, snart är min drömjacka i mina händer! Nu pumpar jag musik och ska snart börja städa rummet och efter det ska jag göra mig iordning. Funderar på om jag orkar fota mina nya kläder och skor också. Sen vid 11.00 åker jag och pappa och hämtar upp syster yster för att sen åka mot Boden och se lite innebandy! Vad som sker resten av dagen återstår att se, har faktiskt ingen aning. 
 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: