Effektiv söndag

Har haft en ganska så effektiv söndag idag. Har hunnit plugga några timmar fysik och kemi. Kring 3 for jag till gymmet för att möta upp syster yster för att köra lite mage/rygg på gymmet och efter det ett spinning pass på 45 minuter.
 
Har varit sjuk så det var otroligt skönt att äntligen kunna träna igen, även om jag inte är riktigt 100 ännu. Spinning passet gick sjukt bra idag, pressade mig själv så sjukt mycket så ville bara gråta typ för att det gjorde så otroligt ont. Men jag bet ihop och pressade på ännu mer, så jävla skön känsla. Hade egentligen tänkt köra ett cxworx pass idag också men eftersom att hockeyn började 17.00 så körde vi eget pass innan istället. Fast kan väl inte påstå att det var värt att kolla på hockeyn, så jävla tråkig och sämst match....  
 
Bild från när jag och Linnéa körde ett pass i februari :3 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: