Division 1 kontraktet säkrat!!

Igår spelade jag sista seriematchen för säsongen, som även var vår viktigaste match på hela säsongen. Vi var tvungna att vinna för att säkra division 1 kontraktet själva. Igår lyckades vi få fram hela vårt hjärta och spela innebandy så som vi kan och vann med 5-2. Så otroligt synd att vi inte spela såhär hela säsongen, för när vi spelar som vi gjorde igår kan vi klättra över berg om vi så vill. Alla känslor som fanns där ute, det fanns en sån otrolig glädje och energi.Innebandy är så jävla kul när allt funkar såhär, roligaste matchen jag spelat på hela säsongen. Även om jag inte spelade många byten så var det ändå den roligaste matchen på grund av alla dessa känslor, det bara bubblade av glädje inom mig igår av att se hur vi spelade, så jävla stolt över mina älskade lagkramater!<3
 
De ynka byten jag gjorde var nog mina bästa byten någonsin, jag var så jävla laddad och full av energi av att få bevisa att jag verkligen ville spela. Jag fullföljde min uppgift som var att bidra med massor av energi, sen blev det bara bättre av att jag även lyckades få ett friläge och fick göra det viktiga 3-2 målet, känslan var obeskrivlig! 
Det var väldigt viktigt för mitt självförtroende att jag fick känna mig delaktig igår då jag tycker att jag haft en svacka nu en längre tid och inte presterat så som jag har velat på varken träningar eller matcher. Kunde inte ha avslutat säsongen bättre, man blir så otroligt motiverad att träna mer och utvecklas ännu mer. Så hej sommar och 2014 som kommer innebära massor av träning. 
 
Foto från Kuriren 
 
Såhär glad var jag igår då ;) Foto från kuriren 
 
Foto: Rune Öhman 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: