Summer 2014

Är så jävla taggad på den här sommaren som kommer vara fylld med massor av träning, innebandy och jobb. Dessutom börjar jag känna förändringar nu efter en massa slit med träning, känner mig mycket starkare på flera ställen på kroppen. Nu är det bara att satsa hårdare för att nå alla mina mål jag har. Som främst är konditionen (till exempel att kunna springa 1 mil snabbare), vill bli snabbare i intervaller, få en snygg och vältränad mage samt rumpa och sen även bli lite starkare på olika delar. Sen har jag såklart mål inom innebandyn också, men det behöver vi inte gå in på. 

Bild från igår. Något jag kommer försöka göra mycket i sommar.



Denna la jag upp på insta typ nyss. Taggad chey, jao! ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: