Klarvaken

Jahapp blev att vakna 05.00 idag av sig själv då, helt klarvaken. Orkade inte försöka somna om ens så ska titta på serier fram tills älsklingen min vaknar <3 eventuellt plugga lite också.
 
Kan även passa på att göra ett blogginlägg, inte orkat göra något under de här dagarna. Vad har vi gjort då? Snabbt och kort sammanfattat har jag hunnit fixa frukost på sängen åt honom (amerikanska pannkakor), pluggat lite körkortsteori, lirat lite innebandy, solat, tränat, myst och kollat på film, lunchat på exotic, gått på stan (köpte en nu klocka så bild kommer på den sen), spelat kubb, hjälpt föräldrarna med maten (idag ska vi dock laga mat tillsammans utan föräldrarna) och igår så jobbade jag även 12.00-16.30. 
 






Stökigt rum men vi fixade det direkt efter. Men då tog vi såklart ingen ny bild..
 
En egopic hann jag dock ta medan Nick fixade sig.






Social pojk ;33
 
Världens finaste <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: