Jobbhelg

Har uppdaterat dåligt i helgen för jag har jobbat från 11.00-16.35 både lördag och söndag. Har haft extra problem med sömnen i några dagar samt att jag är förkyld så har inte så mycket ork. Tur jag trivs så himla bra på mitt jobb, passen har gått ganska så fort också. 

Ikväll händer det nog inget alls. Hade tänkt sätta mig ner och plugga lite körkortsteori nu för att sen efter kolla en film eller någon serie. 

Bjussar på några egopics ;)
 
For på friends med mamma igår och invigde mina skönheter ;) utan sockar då :3

Såhär taggad var jag på jobb idag 


1 kommentarer
Postat av: Linnea

Du har ju typ abs 😍🙊

Svar: Hahahaha njaa, tyvärr inte 😘
moahelanatten.blogg.se

2014-06-15 @ 21:02:16
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: