Gårdagen

Igår målade jag mina naglar på morgonen efter att jag hade vaknat. Pluggade även lite körkortsteori och sen vid två åkte jag med pappa för att kolla på lite fotboll. Efter det for jag på intervallträning, lite tyngre än vanligt då det var soligt och jag var sliten från backträningen på ormberget i fredags. Så hade ont i benhinnorna och vi var bara 3 stycken på träningen, en av mina sämre träningar. Men jag kämpade mig igenom den iaf! 
 
Stressade sen hem för att duscha och fixa mig för att fara in till stan för att äta sushi med mina fina. Efter det for vi på friends, jag drack en chailatte. Vi pratade på där ett tag, tog sen bussen hem som gick 21.15. 
 






 
1 kommentarer
Postat av: linnea

snyggt!:)

2014-06-08 @ 23:02:32
URL: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: