Believe you can and you will

Blev inte att kolla så mycket på serier, såg två avsnitt och pluggade sen lite innan jag gick ut till B-rummet för att nöta teknik. Jag SKA bli bättre och utvecklas i innebandyn, så nu ska jag fan ta mig i kragen. 
 
Sen kom Nick och joinade, vi var där ute ett tag innan vi gick in. Myste och sen åkte vi och handlade till middagen. Började laga maten när vi kom hem och medan den stod i ugnen for vi ut en sväng med hundarna. Jag har definitivt en ny favoriträtt, det var sjukt gott. Efter middagen myste vi lite till, packade och sen åkte vi mot Luleå AirPort. Lika smärtsamt att lämna honom som vanligt, men försökte trösta mig själv att det snart är sommarlov så tiden går fort tills jag får träffa honom igen <3 och då får jag vara med honom i 3 veckor, varav 2 av veckorna i Grekland :D 
 
Resten av den här kvällen kommer bestå av musik, plugg och lite serietittande typ. 
 
 
Gosade med denna lillaplutt tidigare idag <3




Grekisk mat - Pastitsio 





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: