Sena julklappar

Har fått 3 sena julklappara nu efter jul. 
 
 
 
 
Har fått otroligt mycket av det som stod på min önskelista! Samt att jag även fick ännu mer bra saker som jag inte hade skrivit upp men som jag behövde och ville ha. 
  • iPhone 5s guld + abonnemang (halebop rubbet) 449 kr/månad 
  • Victoria's Secret Love Spell 120 kr 
  • Klänning (Dahl Dress - Dry lake storlek xs) från Nelly 499 kr (fick 500 kr att beställa kläder för, så eventuellt att jag klickar hem denna sen.)
  • Gellack från Parelle 89 kr 
  • CeraWand Ceramic Curling Iron 19-32 mm från Lyko 399 kr 
  • En kjol från Nelly 1.800 kr (kan man ju drömma om iaf....) 
  • En innebandyklubba mellan 800-1.400 kr 
  • Rihanna parfym från KICKS 349 kr 
  • Presentkort på Gina Tricot, Vero Moda eller Parelle 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: