I söndags

I söndags så spenderade jag lite syster tid. Vi gick först på stan och kollade runt på kläder, smycken och lite annat smått och gott. Fick med mig hem 2 koftor, en tröja och ett armband. Kommer lägga upp bilder sen i veckan när jag orkat fota allting. Kan dock med glädje säga att jag använde presentkort när jag köpte kläderna och armbandet var på rea så kostade bara 30 kr. Så blev inte särskilt dyrt för mig, vilket är bra eftersom jag sparar pengar. Sen for vi och kollade när IBKS Herrar division 2 spelade mot Malmberget.  På kvällen var jag med bästa Maria och lyssnade en massa på 1D, pratade om allt och ingenting innan vi slutligen slog på en skräckfilm. En grym söndag med andra ord. 
 
Oops smutsig spegel, måste fixas snarast... 
Mirror, mirror. Can't you see? What you show is killing me. 
 
Såhär såg man ut i söndags. 
 
Kallt och jävligt var det också... 
 
Bästa vän, love you <3
 
 
 
2 kommentarer
Postat av: linnea

snygg färg på läpparna på andra bilder! :D:D:D

Svar: Tackar :D
moahelanatten.blogg.se

2014-01-21 @ 19:10:12
URL: http://linneakin.blogg.se
Postat av: linnea

bilden*

2014-01-21 @ 19:10:15
URL: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: