Fredag baby

Äntligen fredag igen. Började 12.25 och slutade 13.40 idag. Hade en väldigt jobbigt kemi lektion ;), en i klassen bjöd på fika som tog typ 30 min, sen hade läraren genomgång och så hann vi jobba i typ 10 minuter. Sen stannade jag i stan och for på Wayne's Coffee med Sanna, Agnes, Emma, Axel, Elina och Julia? (tror jag att hon hette...) Nu resten av denna fredag ska jag typ se film, kanske spela sims och prata med min fina. 
 
Invigde min nya tröja och mitt nya armband denna fredag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 kommentarer
Postat av: linnea

snyggt!

Svar: Tackar! Kul med lite nytt, skulle verkligen vilja ha lite mer smycken så man lättare kan piffa upp en utstyrsel.
moahelanatten.blogg.se

2014-01-24 @ 18:57:41
URL: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: