Dag 29 – Mitt bästa köp

Måste nog vara mina favoritjeans som jag köpte för 1.500 kr, mitt starter nagelkit med led lampa, min kamera och mitt älskade objektiv. Jeansen använder jag varje vecka och har blivit helt beroende av att fixa mina naglar. Kameran hade väl kunnat vara bättre, men det finns väl alltid något bättre som man vill ha. Objektivet är to die för, så himla bra.Älskar den verkligen! Sen är det faktiskt en till grej och det var min biljett till Uppsala under jullovet, absolut bästa jag någonsin valt att göra! 
 
Hade även sagt min iPhone 5s och min MacBook Pro om det var jag som betalat för dem. Dock så betalar jag halva mobilräkningen, men räknas inte riktigt då jag inte köpt den helt själv. 
 
Mina älskade jeans <3
 
 
 
 
Tycker även om min fina klänning från Nelly 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: