Dag 28 – Mina rädslor

Mina två absolut största rädslor är att förlora någon som står mig väldigt nära. För det är något jag inte vet om jag skulle kunna klara av att hantera. Självklart förstår jag att jag någon gång kommer behöva uppleva det för ingen lever för evigt. Men jag hoppas den dagen är väldigt långt bort. Till denna "kategori" hör väl även till att jag är rädd för att en närstående är med om en olycka eller drabbas av en farlig sjukdom. Så jag håller alla tummar och tår på att jag slipper uppleva något av detta på otroligt länge! 
 
Min andra rädsla är att jag skulle behöva sluta med innebandy av någon anledning, jag älskar verkligen den sporten så otroligt mycket. Vet inte vad jag skulle göra utan innebandy. Men i just denna "fråga" försöker jag leva i nuet och inte tänka på saker som skulle kunna gå fel, för jag tycker att det är onödigt att oroa sig och lägga energi på det i onödan. 
 
Sen har jag väl lite små fobier som till exempel att jag hatar insekter och kryp, att bli jättetjock, redovisningar, prata i folkmassor, bada med mycket folk och lite sådana saker. Jag är som sagt rätt så blyg av mig, även om jag inte är lika blyg som för 1-2 år sedan. Är väldigt glad över att det gått framåt lite, för jag var verkligen pinsamt  blyg förut. Sen finns det även några andra saker som jag är "rädd" för men det behöver vi inte gå in på. 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: