Söndag

Denna söndag har jag hunnit kolla på lite innebandy, shoppat kläder och varit och gymmat med syster yster. (bilder på kläderna kommer kanske till veckan.) ÄNTLIGEN säger jag bara, har varit sjuk torsdag och fredag så inte kunnat gymma eller träna innebandy då och får abstinens när jag inte kan träna... Nu ska jag ut på en kvällsprommis med hundarna och sen ska jag städa mitt rum lite och eventuellt plugga. Sen ska jag avsluta med lite serietittande eller nå. 
 
Mamma köpte denna till mig för ungefär en vecka sen. Precis rätt färg också :D 
 
Btw så får man såhär vackra ben av att spela innebandy ;) 
 
Detta var det som stod på schemat idag! :) 
 
Mindre än 1 dag kvar <3 
 
1 kommentarer
Postat av: Linnea

Stackars ben 😩

Svar: Ja :( Men är det sport så är det ;)
moahelanatten.blogg.se

2014-02-16 @ 21:48:44
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: