Full rulle

Idag har det varit en sån dag som flyter på snabbt, har hunnit med ganska mycket idag faktiskt. Hade kemi, fysik och engelska fram till 12.10. Stannade och käkade med Agnes innan jag for till syster yster för lite NHL lir. Sen for vi med mormor på dollar store och köpte lite smått och gott. Efter det drog jag och Linnéa och gymmade, vi körde lite armar och axlar idag. Med tanke på att vi har innebandyträning imorgon och sen på fredag ska vi gymma igen och då blir det nog mage och rumpa för min del. 
 
Sen jag kom hem har jag hunnit plugga fysik, körkortsteori samt målat naglarna. Har även varit förbi Vicke en sväng för att hämta lite hö åt långöronen. Nu ska jag prata lite med min finaste samt slå på en film eller serie. Skönt att hinna slappna av och ta det lugnt också. 
 
 
Jag har blivit helt kär i mitt röda läppstift! <3
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: