Sjuk

Igår hann jag bara komma till skolan innan jag fick ringa pappa för att hämta mig och köra hem mig... Sov i princip hela dagen igår och mådde inte alls bra. Mår lite bättre idag men stannade hemma idag med. Har bara legat i sängen, sovit, kollat på serier samt pluggat. Har gjort mig beredd inför en fysikredovining imorgon och snart ska jag kolla igenom inför en skriftlig bok analys på engelskan som vi ska ha imorgon. Ska även klämma in lite matte och sen avsluta dagen med serietittande. 

Är så jäkla less på att vara sjuk, hatar att bara ligga hemma och göra ingenting. Jag vill gymma och spela innebandy.... 

Bild från i tisdags innan jag for till gymmet med mami :)




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: