Trevlig dag/kväll i Piteå

Kom hem för typ 50 minuter sen eller nå efter en trevlig dag/kväll i Piteå med Christian och Pontus. Vi har hunnit med att spela cirka 3 timmar innebandy, passat på att träna lite skott, sikte och så. Gick väl inte överdrivet bra för mig precis men men kul var det! Sen for vi till Christian och spenderade resten av kvällen där innan pappa kom för att hämta upp mig.  
 
Imorgon så blir det bortamatch mot Örnsköldsvik, fyfan så taggad jag är! Det enda tråkiga är att syster yster jobbar imorgon så hon kan inte spela :/ Men får kämpa på och göra det bästa av situationen. Wish me good luck :D
Ska ju eventuellt vara med min bestie imorgon också, hoppas verkligen det. Hon är allt bra hon <3 
 
På söndag blir det en pluggdag samt lagjobb. Ska väl även sitta och se Pretty Little Liars och ta det lugnt och så. En myssöndag helt enkelt . 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: