Thank god it's friday!

Då var det äntligen fredag igen då! Denna fredag är fullspäckad för min del. Hade dock bara en lektion idag från 08.15-10.05 som bestod av redovisning på historian om teknikens utveckling. Gick faktiskt grymt bra, jag som verkligen hatar att redovisa tyckte faktiskt att det var helt okej idag, var inte alls nervös! Första gången jag inte var ett dugg nervös. 
 
När jag kom hem blev det att dåna musik i hela huset samt plugga biologi. Efter det borstade jag igenom Lyra vilket typ tog 40 minuter, den lilla odågan ska alltid släppa så jädra mycket päls. Tur att hon är söt iaf ;) Nu blir det att slå igång en taggande musiklista och städa rummet. Ska även hinna med att gå en prommis med vovvarna samt plugga fysik innan jag drar iväg till stan för att möta upp Pia för julklappshandlande vid 3. 
 
Blir även att äta med bästa laget ikväll vid klockan 18.00 på pastabacken, muuums. Sen blir det att dra sig mot hertsö sporthall för att se legendariska lussecupen. Det var höjdpunkten varje år när jag gick där, om det är något man saknar med högstadiet så är det just lussecupen.   
 
 
Fatta att det var 5 år sen jag spelade lussecupen för första gången. 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: