Preparing for christmas

Efter skolan for jag med Sanna och Agnes på stan och strosade runt för att hitta lite julklappar. Köpte 2 stycken julklappar idag och såklart lyckades jag inte hålla borta mig från att köpa något till mig själv. Blev två stycken glitter eyeliner i guld och silver samt ett rött läppstift som jag ska ha på julafton. Eftersom jag inte ska ha några typiskt "juliga" kläder då jag knappt äger något i rött så tänkte jag att mina läppar samt naglar kunde vara röda iaf. Funderar på om jag ska vara duktig och slå in de 4 julklapparna jag har köpt hitills. Får se om jag hinner ikväll efter träningen. För ska även städa mitt rum samt packa inför helgen. Så beror lite på orken. 
 
 
Målade om mina naglar idag. Är mycket finare IRL då det är rödglittrigt, bilden är verkligen inte rättvis. Men vad förväntar man sig av en webbkamera bild? 
 
 
 
 
 
1 kommentarer
Postat av: linnea

snyyyyyggt!
var är läppstiftet ifrån? :D
jag måste få låna en av glittereyelinern på julafton!!

Svar: Thaaanx ;D Kicks ;D
Jarå, i utbyte mot att du sminkar mig på julafton ^^
moahelanatten.blogg.se

2013-12-19 @ 20:50:56
URL: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: