Feel the fear and do it anyway

Vissa dagar är bara för jävla bra. Är så sjukt lättad då jag gjort bort allt i skolan nu för den här terminen. Denna vecka har jag haft 2 prov och 1 stor inlämningsuppgift  som blev typ 14-15 sidor lång.Satt 15 timmar med den förbannade inlämningsuppgiften i veckan. Så sjukt skönt att jag klarade av den här veckan, trodde att jag skulle gå i väggen, men nejdå jag klarade det! Är det nu man får säga att man är grym? Nja kanske inte, men är nöjd att jag klarade det iaf.
 
Förövrigt så fick jag veta mitt betyg på redovisningen jag gjorde i biologin/svenskan i början av december. Jag som har gråtit, varit frustrerad och mått dåligt för att jag varit så grymt jävla nervös inför den redovisningen. Den gick verkligen över förväntan, fick ett B på den! Var en jävla punkt från A, suuurt som fan. Men är så sjukt stolt att jag faktiskt klarade av att redovisa, det är en av mina största fobier. Perfekt avslut innan man tar looooov!  
 
 
 
 
Såhär känner jag mig just nuuuu! 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: