Dag 17 – Mitt favoritminne

Har så många otroligt fina minnen som jag aldrig kommer glömma, har inte riktigt ett favoritminne.
Men ett roligt men knasigt minne jag har är för typ 3 år sen när jag och Maria sov över i B-rummet. Vi snackade om allt och ingenting, värmde bullar på en spis och såg på film. (Nej inte alls knasiga?) Sen for vi ut 3 på natten för att åka madrass. Fyfan, vi har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde då. Har sjukt många minnen med henne, om ni bara visste hur mycket jag älskar henne. Världens bästa vän! <3 
 
Sen har jag två till minnen och det är faktiskt från i år. Först när Notviken ringde mig och ville att jag och min syster skulle provspela för dem samt när vi fick kontrakt där.
Sen även den 17 oktober när jag fick göra mitt livs första mål i division 1. Går inte att beskriva glädjen som uppstod då. Det gav så himla mycket energi, jag älskar att få känna att jag faktiskt kan göra något. Jag tvivlar väldigt mycket på mig själv, har svårt att berömma mig själv och så.   
 
Firandet av in 18-års dag är också otroligt minnesvärt ;)
 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: