Dag 15 – Mina drömmar

Vad har jag egentligen för drömmar? Det beror helt enkelt på hur man ser det. Jag dagdrömmer, jag har mardrömmar och jag har drömmar i form av olika mål i livet. Inte ens jag vet allt vad jag vill just nu eftersom att mina drömmar går emot varandra, vilket inte funkar teoretiskt. Men det mesta är alldeles för personligt för att jag skulle kunna skriva det på bloggen. Skulle bara kunna berätta för mina närmsta, om ens det. Men det jag kan dela med mig av är att just nu kämpar jag bara med livet, att börja må bättre, att lyckas med innebandyn, skolan och förhoppningsvis sen kunna bli den människa jag drömmer om att en dag lyckas vara eller ja få det liv jag vill ha. Vad det nu egentligen innebär....
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: