When your best isn't good enough

Just nu händer det otroligt mycket i mitt liv, en del bra saker och otroligt många jobbiga saker. Men livet kan inte alltid vara på topp, men det är bara försöka göra det bästa av situation, kämpa på. Men ibland måste man även inse sanningen och förstå att vissa saker inte inte blir bättre hur mycket man än försöker. Vissa saker bara är så, tyvärr. Därför jag har bestämt mig för att försöka fokusera på allt som är viktigt i mitt liv, som betyder något. Det är liksom dags att ta tag i livet. Men allt detta kräver en eller flera förändringar. Hur allt detta kommer urarta sig har jag ingen aning om, men jag hoppas på det bästa. Det sämsta som kan hända är att det går fel och ibland måste man misslyckas för att kunna lyckas, samt att ta lärdom av sina misstag. 













0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: