Inte min dag idag

Det började med att gymnasiebussen gick sönder, så fick byta till en vanlig buss som gick till stan så fick gå från stan till skolan. Vilket gjorde så att jag kom 10 min sent till lektionen. Sen på svenskan skulle jag ha redovisning och såklart blev det tekniska problem och datorn slutade att fungera. Tog typ 30 min innan jag kunde redovisa, och jag var ju ännu mer nervös pågrund av att allt började sådär. Definitivt inte en av mina bästa redovisningar men den är bortgjord iaf..... 

Aja ska göra mitt bästa för att göra resten av dagen bra. Efter skolan ska jag vara med Pia, stan time!!!! <3 sen innebandytränintbikväll, även om jag egentligen inte borde träna men aa. 









0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: