Måla naglarna - beroende

Lite bilder på hur mina naglar sett ut på senaste tiden. Kommer försöka lägga upp bilder när jag gjort nya, har verkligen blivit helt beroende av att måla mina naglar. Heheh. Finns så sjukt mycket som jag skulle vilja köpa till mina naglar just nu. Flera nagellack, dekorationer m.m.. Men måste spara pengar så blir att försöka hålla sig undan från det :( 
 
 
 
 
 
 
 
Glömde fota naglarna jag hade innan de jag gjorde idag. Men man skymtar lite pöå den här bilden iaf. 
 
Naglarna som jag gjorde idag, blev inte så bra men övning ger färdighet :D 
 
 
 
 
1 kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygga! :)

Svar: Tack :)
moahelanatten.blogg.se

2014-01-18 @ 15:10:38
URL: http://nattstad.se/nailsbyjennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: