Full rulle

Idag vaknade jag 08.00 av att en fluga surrade i mitt rum..... Kunde inte somna om trots att jag vaknat 1 gång i timmen hela natten.... 

Startade dagen med frukost och sen for jag ut med hundarna 8 km samt hälsade på mormor och morfar. Sen cyklade jag in till stan för att växla pengar och gymma. Körde mage och rumpa i 40 minuter och sen cyklade jag hem. Blev 8 km cyklade. Chillade hemma en stund och sen beställde jag en Michael kors väska och en Michael kors plånbok! Sved i plånkan men det är värt varenda krona! Sen cyklade jag till första innebandyträningen för säsongen, efter träningen for jag och handlade banan och yoghurt. Sen har jag varit och hämtat hem Zeus från bästa Linnea som tagit hand om honom i över 3 veckor. Tack så mycket! <3 nu ska jag plugga lite körkortsteori och sen se PLL. 
















0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: