Bästa helgen på länge!!!

Det här har varit en av mina bästa helger på länge. På fredagen hade jag uppkörning, vilket jag klarade så nu är jag en stolt körkortsägare!! Äntligen var det min tur. Känns helt ärlig svin konstigt att jag kan köra bil själv nu. Efter det for jag och jobbade och på kvällen for jag först ut på min första egna biltur och sen åkte jag med min mamma en sväng. 

På lördagen jobbade jag, cyklade hem efter jobbet för att hämta bilen och åka till G-stad för att hämta upp Sanna och Agnes för vi skulle och handla. Sen lagade vi egen sushi, myste på med lite gott samt spelade monopol. Vid 23.30 körde jag hem. 

På söndagen var det jobb som återigen stod på schemat. Från 10.00-16.30. Eftet det hämtade for jag till Coop arena och såg lite J-20 hockey. Efter det skjutsade jag Linnéa och Marcus till porsön. For sen och handlade en plocksallad på Ica för att sen spendera resten av kvällen med min syster, provade spela ett nytt spel som hette något i stil med "saker man borde kunna". Det var grymt kul :) avslutade dagen med att spela Fia med knuff med mamma och pappa och sen kollade jag på två avsnitt OTH. 

















0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: