Banan protein pannkakor

Fick inte sova ut idag heller... Vaknade 07.15 av att jag fick et snapchat meddelande samt att pappa steg upp då... Så jag bestämde mig för att leta upp recept på någon nyttigare frukost. Blev att prova att göra banan proteinpannkakor. La på lite frysta hallon och blåbär, supergott blev det! Ska leta upp lite fler recept på olika saker och prova det till frukost i veckan. 

Har fått en grym lust att leva hälsosammare m.m så söker en massa inspiration på nätet. Ska bli kul att se hur allt det här slutar :) snart ska jag iväg på en långprommis med hundarna och efter det ska jag städa mitt rum. Senare på dagen ska jag cykla iväg till stan för att träffa bästa Pia som jag inte träffat på flera veckor. Innebandyträning ikväll också, längtar <3 




Grymt träningsugen chey! Älskar motivationen jag har just nu. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: