Kemi-tisdag

Denna tisdag har spenderats många timmar med kemiboken, tråkigt men välbehövligt. Känns bra att jag förstår sjukt mycket mer nu också. Sen unnade jag mig att se lite SSL innebandy också, AIK - Storvreta där slutresultatet blev 7-5. Nu ska jag gå och ge långöronen mat och sen ska jag nog nörda lite Criminal Minds. Har precis börjat på säsong 5. 
 
Bjussar på denna charmiga bild från i måndags på kemilabben.
 
Jag idag när jag kom hem från skolan :3
 
Kingen levererade som vanligt ;)
 
1 kommentarer
Postat av: Innebandyälskare

Kungen? Italienaren, ramlar och börjar gråta för en armbåge... Bra att han försvinner från Sverige nästa säsong så vi slipper en glaslirare..

Svar: Han är en grym innebandyspelare och jag skiter fullständigt i vad du tycker. Även om jag tycker just den händelsen var lite väl mycket. Men hans tekniska förmåga är ögongodis.
moahelanatten.blogg.se

2014-04-01 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: