Gårdagen

Gårdagen blev en riktigt bra dag. Promenerade runt med mamma och syster yster i stan, var underbart väder så en promenad blev perfekt. Efter det gick vi och köpte mitt nagellack som jag visade igår. Sen bestämde jag och Linnéa oss för att åka till Porsön och lira lite fotboll någon timme. Det var faktiskt riktigt kul, har sån sjukt beslutångest om jag ska börja med fotboll igen eller ej... Funderar på att provträna på onsdag, men vi får se. När jag kom hem var det bara att duscha och fixa sig inför att jag, mamma och pappa skulle ut och äta på Waldorf. Blev en liten mysdag med familjen, såg på mästarnas mästare sen med päronen och masserade mammas fötter. 1 steg närmare min jacka som jag vill beställa ;) Gosade även med en myssugen hund vid namn Lyra. Avslutade dagen med att se serier och prata en kortis med älsklingen. 
 
 
 
 
 
Mina fina klänning som jag fick av Nick<3 LOVE IT! Världens bästa pojkvän<3
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: