Egenvård

Idag har jag börjat städa mitt rum lite smått, tänkte dammsuga och dammtorka imorgon. Jag har tagit hand om mina fltter med ett fotbad, klippt tånaglarna, tagit bort förhårdnader och smörjt in med fotvårds kräm. Efter det tog jag på mig en ansiktsmask och ansiktet kändes otroligt fräscht efter det. Imorgon blir det mer fortsättning på egenvården, efter att jag varit och gymmat imorgon ska jag duscha, raka benen och sen stoppa i en hårförpackning i håret. Får se om jag målar tånaglarna också, har lust att måla om mina naglar också men vet inte om jag orkar. Min dag imorgon är ganska fullspäckad. 
 
Har även sett damfinalen i SSL mellan Mora och Djurgården som slutade 5-6 efter SD. Nu sitter jag och kollar på herrfinalen mellan Falun och Storvreta. Står just nu 4-1, så sista perioden blir tuff för Storvreta att ta ikapp, men det är innebandy och allt kan hända. När jag sett klart det här ska jag jobba nått tal matte och sen får vi se vad ja gör. Kanske städar rummet lite till och sen slår på en serie eller nå.  
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: