Blev inte som planerat

Snart ska jag åka till skolan och göra bort kemiprovet, det enda idag och det sista för veckan. Är sjukt nervös, har verkligen pluggat otroligt många timmar inför det här provet och jag kommer bli så besviken om det inte går bra. Så wish me good luck... 
 
Efter skolan var det egentligen tänkt att jag skulle fara och kötta på gymmet och sen gå på stan med Pia. Men de planerna sprack ganska så fort efter igår. Är så otroligt less på min dumma fot, jag har inte tid med det här. Jag missar en massa värdefull tid för att träna. Är ju inte allt för länge kvar till milen heller och jag vill förbättra mig från förra året..... Jag får abstinens av att vara still, låt det här läka fort så jag kan börja träna igen. Vill även vara fit for fight sommaren 2014 ;)   
 
Tyvärr så kommer den här fredagen bli otroligt tråkig, men jag hade tänkt ta och städa mitt rum så gott det går och sen jag läsa en engelska bok, plugga matte och plugga fysik. Några timmar plugg en fredag är alltid uppskattat... Inte precis men så kan det va. Efter det ska jag försöka hjälpa Nick med en engelska uppgift och då får jag prata med honom samt se honom också så då blir det ju något positivt med dagen iaf. 
 
Suttit med kemiboken i princip hela morgonen..... 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: