ÄNTLIGEN

Skolan flöt på bra idag, gick från 08.15-13.15. Skoldagarna går så otroligt mycket fortare nu när jag jobbar effektivt på alla lektioner, så det känns otroligt bra. Tur att jag har Sanna och Agnes som förgyller mina skoldagar, usch så tråkigt och jobbigt allt skulle vara annars. Efter skolan for jag förbi syster yster, stannade där en stund innan vi begav oss till gymmet och köttade. BÄSTA KÄNSLAN EVER! Har verkligen saknat att träna. Gick ganska bra med foten faktiskt men fokuserade på andra delar av kroppen, körde dock lite rehab övningar för foten också. Efter det blev det att sola litegrann innan jag begav mig hemåt. Resten av dagen har bestått av att läsa en engelska bok och Criminal Minds avsnitt. 
 
Bjussar på lite fula träningsbilder från idag. 
 
 
 
Den här är inte bra alls, jag vet. men det var i början. Tog mindre kliv sen så det blev bättre. Men har ingen bild på det. 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: