Syster yster

Sitter just nu hemma hos syster yster. Blir biologi plugg nu i cirka 2h, sen ska jag till salongen och färga håret. Så nice :D Bild kommer upp i veckan någon gång. Eventuellt ikväll, vi får se. 
 
Idag har jag haft en lektion i skolan, vi hade en svenska/biologi skrivning i 3 h. Kändes väl helt okej, taggar dock inte inför redovisning av det i veckan.. For sen på Wayne's Coffee med Agnes, jag tog en Frappe creamy caramel och så bjöd jag Agnes på en chokladmuffins. Satt där och chillade ett tag sen for jag med pappa och Linnéa till storheden och gjorde lite ärenden. Blev sen donken mat till middag, helt okej ändå ;)  
 
Besök gärna hennes blogg ---> KLICKA HÄR FÖR ATT BESÖKA MIN FINASTE SYSTER <3
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: