Dag 3 – En rolig kväll

Jadu har varit med om många roliga kvällar. Men dem bästa måste nog vara när jag är med hjärtat mitt (alltså Maria). Hon är liksom den enda jag verkligen kan vara helt mig själv med. Vi är så galna tillsammans, vi har varit med om så otroligt mycket tillsammans. Så kan omöjligt välja en av alla dessa underbara kvällar. 
 
Våra kvällar brukar oftast se ut på sammas sätt. Vi pratar i munnen på varandra, gapskrattar och glottar serier. Sen gör vi en massa galna saker, vi behöver inte gå in på detaljer men ;) 
 
Även om hon och jag inte alls umgås lika mycket som vi gjorde förut. Så vet jag alltid att hon finns här för mig, att jag kan prata med henne när som helst. 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: