Idag är en sån dag

Idag är en sån dag när det känns som att jag inte är bra på någonting. Bara jämför mig med alla och det suger. Men vissa dagar är sämre än andra. 

Har iaf suttit och pluggat snart i mitt nästan 4 timmar hål. Börjar snart sista lektionen för dagen och efter det ska jag stanna på skolan ett tag och plugga fysik med Pia. Sen när vi är klara med det måste jag skynda mig hem och äta innan jag ska hämta upp syster yster för lite innebandylir. Håller tummarna att kvällen blir bra iaf! 

Har väl inte så mycket mer att säga. Blir rätt kass uppdatering den här veckan då jag mest kommer plugga och spela innebandy. Inte så mycket variation. Men på fredag har jag lite saker planerade, måste hitta på saker då och då så man inte går in i väggen. Men mer om det får ni veta då 




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: