Sleepover med Maria

Kom hem cirka 23.40 igår från matchen. Som vi förövrigt vann med 2-3 :D Fyfan så skönt att vi äntligen fick vinna. Grymt nice att jag fick göra första målet för oss i matchen också! Kändes för jävla bra. Bussresan hem var otroligt dryg, så sjukt tråkigt. Jag sov typ i princip hela vägen, men ändå. Och vi har ändå kvar bortamatch mot Sundsvall, en ännu längre resa... 
 
Sen vid 00.15 så for jag och Maria ut till B-rummet och såg 3 avsnitt av Supernatural. Sen babblade vi om allt och ingenting, så otroligt skönt att kunna prata med henne om allt. Sen skrattade vi ihjäl oss hela natten också, längesedan jag hade såhär roligt. Det måste göras om snarast! 
 
Idag så blir det som sagt lagjobb, fyfan vad tråkigt... Men så värt det ändå. När jag kommer hem blir det lite historia och biologi plugg. Sen ska jag avsluta kvällen med serietittande. Ska nog kolla på Pretty Little Liars :D 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: