Blogglista dag för dag

Hade tänkt göra en blogglista dag för dag. Blandat med lite bilder och frågor. Start från och med idag. Ska försöka att lägga upp varje dag, men bli inte allt för förvånade om jag skulle råka glömma någon dag. 
 
Dag 1 – En nytagen bild på mig själv & 10 faktapunkter om mig själv 
Dag 2 – En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 –  En bild på en tid du saknar
Dag 6 – 5 saker jag gillar & 5 saker jag ogillar 
Dag 7 – Min bästa vän/mina närmsta vänner 
Dag 8 – Någon i din släkt
Dag 9 – Vad jag hade på mig idag
Dag 10 – Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst)
Dag 11 – Det här är jag dålig på
Dag 12 – Det här är jag bra på
Dag 13 – En bild på din fritid
Dag 14 – En bild på en person som betyder mycket för dig. 
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 19 – Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
Dag 20 – En person du kan berätta allt för
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Någon jag ser upp till
Dag 23 – Något som får mig att må bra
Dag 24 – En bild som du alltid skrattar åt
Dag 25 – Min favoritbild
Dag 26 – Mitt/mina syskon
Dag 27 – En bild från i somras
Dag 28 – Mina rädslor
Dag 29 – Mitt bästa köp
Dag 30 – Den här månaden
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: